Vikingar, dold sajt?
Är detta en dold sajt? Jag hittar den inte i sajtlistan. Nu gick jag hit via länken i Billys signatur. Såg sajten första gången för någon dag sedan, men jag minns inte hur jag hittade hit då.. Tänkte bara om det är så att sajten ska vara synlig så är det något fel nånstans, bara så att ni vet! 🙂Ska den vara dold så är det som det ska!
💖🧡💛💚💙💜
Den är inte lanserad ännu. Det är ungefär som en sajt på fria, tills vi har fått mer innehåll och Niklas ger "godkänt" för lansering 🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#1: Ah, jag förstår, ni är i startgroparna! Hoppas det går bra, intressant ämne! Lycka till! 🙂🌻
💖🧡💛💚💙💜
#2: ja, precis.
Det var faktiskt Niklas som tipsade om att denna hade ett fint sidhuvud bl.a men inte blivit utvecklad, så Tatsu och jag bestämde oss för att åta oss det jobbet.
Sedan ett par dagar sedan så är även Draken med som Medarbetare. 😁
Tack så mycket för lyckönskningarna. ❤️
#2 Tack! 🌻 Vi håller på att försöka få upp lite artiklar och sånt, men även locka in lite folk redan nu 😋
#3:#4: Ah, jag förstår!🙂 Ser att de första inläggen är gamla och inte så många, så sajten har legat i träda ett tag, men det går säkert bra, ni är ju driftiga alla tre! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#5 Jo det var någon som hade gjort ett fint grundarbete och det fanns ett par inlägg. Men sen har tydligen sajten glömts bort. Och det är ju synd, på ett så spännande ämne!
#6: Ja, verkligen synd! Trevligt att ni kunde ta tag i den! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#7: underlättas av att alla i admin har stort intresse av historia. 😁
#8: Lyckat! Du och Tatsu jobbar ju redan ihop, så ni känner ju varann! Såg att ni tagit över Medeltiden också! 👍🙂
💖🧡💛💚💙💜
#9: precis. 😊
Japp, vi jobbar bra ihop och när Tatsu frågade mig om medeltiden så kunde jag inte säga annat än ja. 😛
Vi är ett bra team och känner att Draken är ett bra tillskott till det 😊
#11: så sant så. 😁
🙂